Μόνο όταν οδηγήσεις το MINI John Cooper Works, μπορείς να νοιώσεις την οδηγοκεντρική υπεροχή του. Η MINI, για να προβάλει την ιδιαιτερότητα των μοντέλων της, που στέκονται με μοναδικό τρόπο στο δρόμο, διοργάνωσε μια εκδήλωση στις εγκαταστάσεις Driving Academy στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας.
Στο MINI Together Event, η αγωνιστική παράδοση συνάντησε το μέλλον της ηλεκτροκίνησης. Τα θρυλικά μοντέλα MINI John Cooper Works, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό ΜΙΝΙ και το δυναμικό MINI Countryman Plug-In Hybrid, πρόσφεραν μία ξεχωριστή εμπειρία.
Η οδηγική διασκέδαση ΜΙΝΙ, ξετυλίχθηκε σε 3ωρο πρόγραμμα, που περιλάμβανε οδηγικές ασκήσεις σε ειδικά διαμορφωμένη πίστα με την καθοδήγηση πιστοποιημένων και έμπειρων εκπαιδευτών, οδήγηση στον δρόμο (scenic test drive), προϊοντική παρουσίαση και πολλές άλλες μοναδικές εκπλήξεις.
LET'S MINI TOGETHER!
Όταν η γνώριμη διασκεδαστική οδήγηση εξελίσσεται σε συναρπαστική αγωνιστική αίσθηση, τότε μιλάμε για τα μοντέλα John Cooper Works με τα μοναδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της Βρετανικής πολυτελούς μάρκας MINI. Κάθε μοντέλο John Cooper Works συνδυάζει ξεχωριστό στυλ με αγωνιστικές επιδόσεις με το δικό του τρόπο. Στη γραμμή εκκίνησης φιγουράρουν κορυφαίοι ‘αθλητές’ της μικρής και της πολυτελούς compact κατηγορίας. Καθένας από αυτούς εγγυάται την απόλυτη διασκεδαστική οδήγηση και συναρπαστικές επιδόσεις με τεχνολογίες κίνησης και πλαισίου προερχόμενες απευθείας από το μηχανοκίνητο αθλητισμό καθώς και ειδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά στο εσωτερικό και το εξωτερικό.
Η σχέση μεταξύ MINI και John Cooper Works βασίζεται σε μία παράδοση δεκαετιών, με επιτυχίες στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και στην κοινή αντίληψη περί διασκευαστικής οδήγησης, εξατομίκευσης και ανώτερης ποιότητας. Πριν από έξι δεκαετίες, ο σχεδιαστής σπορ αυτοκινήτων John Cooper προετοίμασε το δρόμο για τη συμμετοχή του κλασικού Mini σε αγώνες ταχύτητας και αγώνες ράλι. Τρεις νίκες γενικής κατάταξης στο Monte Carlo Rally εκτόξευσαν τη φήμη του βρετανικού μικρού μοντέλου ήδη από τη δεκαετία του 1960. Στο πιο πρόσφατο παρελθόν, η αγωνιστική καριέρα του MINI επισφραγίστηκε με έξι επιτυχίες στο Dakar Rally.
Πάθος για κορυφαίες επιδόσεις
Με τα σημερινά μοντέλα John Cooper Works, τα πάθος για κορυφαίες επιδόσεις μπορεί να ικανοποιηθεί στην καθημερινή οδήγηση. Έχοντας τεχνολογία βασισμένη σε αγωνιστική τεχνογνωσία και σπορ εμφάνιση, διεκδικούν μία περίοπτη θέση στο περιβάλλον του ανταγωνισμού. Ως το πρώτο πολυτελές μικρό μοντέλο της ιστορίας, το MINI John Cooper Works ενσαρκώνει την κλασική φιλοσοφία τρίθυρου αμαξώματος με ιδιαίτερο σπορ στυλ. Η αποκλειστική open-air διασκεδαστική οδήγηση επιτείνει τη γοητεία του MINI John Cooper Works Cabrio. Οι σημαντικότερες αλλαγές στο εξωτερικό περιλαμβάνουν ένα μινιμαλιστικό εμπρός τμήμα, την εξαγωνική μάσκα, που είναι μεγαλύτερη και πιο επιβλητική, τα νέα πλαϊνά φινιστρίνια και μία πίσω ποδιά σχεδιασμένη με ακρίβεια, στο κάτω τμήμα της οποίας ένας ιδιαίτερα εντυπωσιακός διαχύτης πλαισιώνει τώρα τις δύο απολήξεις του σπορ συστήματος εξαγωγής.
Ένας δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας τεχνολογίας MINI TwinPower Turbo παράγει συναρπαστικές επιδόσεις και στα δύο μοντέλα. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 231 ίππους και μέγιστη ροπή 32,6 χλγμ. Η κινητήρια ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, στάνταρ, και ενός 8-τάχυτου Steptronic Sport (προαιρετικά). Το MINI John Cooper Works ολοκληρώνει το σπριντ 0 – 100 χλμ./ωρα σε 6,3 δευτερόλεπτα (αυτόματο: 6,1΄΄). Η τελική του ταχύτητα είναι 246 χλμ./ώρα. Το MINI John Cooper Works Cabrio έχει επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 6,6 ΄΄(αυτόματο: 6,5΄΄) και αγγίζει την τελική ταχύτητα των 242 χλμ./ώρα (αυτόματο: 241 χλμ./ώρα).
Με τεχνολογία πλαισίου ρυθμισμένη με ακρίβεια στα χαρακτηριστικά επιδόσεων του κινητήρα, τα δύο κορυφαία σπορ αυτοκίνητα προσφέρουν μία υψηλής έντασης εμπειρία επιδόσεων. Ένα σπορ σύστημα φρένων που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την εξειδικευμένη στο είδος Brembo αποτελεί μέρος του στάνταρ εξοπλισμού όπως και οι ζάντες αλουμινίου 17” της John Cooper Works. H νέα, προαιρετική έκδοση προσαρμοζόμενης ανάρτησης (Adaptive Suspension) υιοθετεί τεχνολογία συνεχούς μεταβαλλόμενης απόσβεσης βάσει της συχνότητας των κραδασμών, πετυχαίνοντας βέλτιστη ισορροπία μεταξύ σπορ συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης.