Η φιλοεβραϊκή μεταμέλεια του Αδώνιδος

Ο Άδωνις Γεωργιάδης δηλώνει μεταμελημένος και λέει ότι τώρα τους αγαπάει τους Εβραίους. Κατάλαβε το σφάλμα του παρελθόντος, λέει.
Η φιλοεβραϊκή μεταμέλεια του Αδώνιδος
«Ήταν μια λόξα νεανική που τώρα έχει περάσει», φαίνεται να σιγοτραγουδά ο Άδωνις Γεωργιάδης, ενθυμούμενος το αντισημητικό του παρελθόν και τις τηλεπωλήσεις αντίστοιχων βιβλίων για λογαριασμό του Κωνσταντίνου Πλεύρη από την εκπομπή τηλεπωλήσεων που είχε.  

Με αφορμή την Ημέρα Μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος, ο Άδωνις Γεωργιάδης εξέδωσε μια δήλωση μεταμέλειας που θα του επιτρέψει να συνεχίσει να βαδίζει στον δρόμο της πολιτικής ορθοδοξίας, μια που πια δεν χρειάζεται να κινδυνεύει σε ακροδεξιές ατραπούς για να εξασφαλίσει ολίγη δημοσιότητα και αποδοχή. Και δεν χρειάζεται πια να πέφτει χαμηλά γιατί- απλώς- είναι ο μέσος όρος της κοινής γνώμης και των ψηφοφόρων που χαμήλωσε και έκανε το είδος Γεωργιάδη να φαίνεται «κανονικό».

«Επιθυμώ να αποσαφηνίσω την ξεκάθαρη θέση μου σχετικά με τις απόψεις μου για τον αντισημιτισμό που αποτελεί καίρια απειλή κατά του Εβραϊκού λαού και πλήγμα στις αξίες της Δημοκρατίας μας και του Δυτικού πολιτισμού. Στο παρελθόν είχα συνυπάρξει και ανεχτεί τις απόψεις ανθρώπων που έδειξαν ασέβεια στους εβραίους συμπατριώτες μου και για αυτό το λόγο αισθάνομαι την ανάγκη να ζητήσω συγνώμη από την Εβραϊκή Κοινότητα. Ακόμα περισσότερο λυπάμαι που υποστήριξα και προώθησα το υβριστικό για τους Εβραίους βιβλίο του Κώστα Πλεύρη».

Και συνεχίζει ο αντιπρόεδρος της ΝΔ το δημόσιο αυτομαστίγωμα: «Τα τελευταία όμως χρόνια έχω μάθει πολλά για τον Εβραϊκό λαό, την ιστορία του και την προσφορά των Ελλήνων Εβραίων στην χώρα μας και έχω προσπαθήσει πολύ και προσπαθώ να ενημερώσω όλους τους συμπολίτες μας για την συνεισφορά τους αυτή. Πιστεύω ακράδαντα ότι ο αντισημιτισμός δεν έχει και δεν πρέπει να έχει θέση στη δημοκρατία μας και στον πολιτισμό μας. Το ολοκαύτωμα του Εβραϊκού λαού αποτελεί το μεγαλύτερο αίσχος του σύγχρονου πολιτισμού μας και μέσω της θυσίας του ισχυροποιήθηκε η δημοκρατία, ο αντιρατσισμός, και η πίστη στην ισότητα και την ελευθερία των λαών».

Δεν μπορώ να μην αθροίσω τη στάση Γεωργιάδη με εκείνη του Βορίδη που αναφερόμενος στο ακροδεξιό παρελθόν του με τα τσεκούρια και τη θητεία του ως γραμματέα της ΕΠΕΝ, είχε κάνει λόγο για «νεανικές τρέλες», αλλά και με την πρόσφατη του μεγάλου Γεράσιμου Γιακουμάτου που, γιατρός όν, χαρακτήρισε την ομοφυλοφιλία «αρρώστια» και μάλιστα «κολλητική», για να ζητήσει συγγνώμη μετά την κατσάδα από την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.

Άραγε τόσο καιρό πήρε στον κ. Γεωργιάδη να πραγματοποιήσει την μεταστροφή του και να ενημερωθεί για την συνεισφορά των Εβραίων στη χώρα; Μα, τι; θα πει κανείς. Να κάνει δήλωση ανασκευής πριν να είναι σίγουρος ότι τελικά έχει άλλη άποψη; Και μετά να του λένε ότι το λέει στα ψέμματα κατ΄ εντολήν Κυριάκου για να μην έχουν «οι αριστεροί να τους τη λένε για ‘δήθεν ακραίες δηλώσεις’; Σωστό.

Φυσικά, στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας αρκεί να κάνει μια δήλωση ανασκευής και να πάρεις με το μέρος σου την πολιτική ορθότητα για να «μην μπορεί κανείς να σου πει τίποτα». Αυτού του τύπου οι δηλώσεις όμως, αν και σκοπεύουν με τόσο θράσος στην σωτηρία των προσχημάτων, δεν μπορούν και δεν πρέπει να επηρεάζουν την γνώμη του κοινού για το ποιο πραγματικά είναι το δημόσιο πρόσωπο που καλείται να αξιολογήσει.

Σκέφτεται άραγε ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας ότι σε κάποιο βαθμό η παράταξη της οποία ηγείται αποτελείται και από τέτοιους τύπους; Είναι αυτό συμβατό με την εικόνα του προοδευτικού ευρωπαϊκού κόμματος που ταιριάζει στο προφίλ του και που θέλει να εκπέμπει; Αν δεν είχαν μεσολαβήσει οι αναγκαίες συμμαχίες για την εκλογή θα βλέπανε όλοι αυτοί…

Αλλά τι να σου κάνει και Πρόεδρος; Κάνει υπομονή και έχει τα μάτια του ανοιχτά (ε, ναι!) για να τραβάει το αυτί όποιου του ξεφεύγει και προδίδει ότι «ελληνική δεξιά» σημαίνει παραπάνω πράγματα από θατσερικό φιλελευθερισμό.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v