Η επιβράβευση του νικητή

Ειλικρινά δεν μου κάνει εντύπωση η παγκόσμια επιτυχία του Toyota Corolla, γιατί γνωρίζω καλά τις δυνατότητες αυτού του ιαπωνικού αυτοκινήτου.
Η επιβράβευση του νικητή
του Σπύρου Ρέκκα

Ειλικρινά δεν μου κάνει εντύπωση η παγκόσμια επιτυχία του Toyota Corolla, γιατί γνωρίζω καλά τις δυνατότητες αυτού του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Εξάλλου δεν είναι η πρώτη φορά που πέτυχε το σημαντικότερο ρεκόρ σε παγκόσμιο επίπεδο στο στίβο των πωλήσεων. Το μοντέλο που είναι σήμα κατατεθέν για τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, πήρε τη θέση που του αξίζει. Για μια ακόμη χρονιά αναδείχτηκε από την παγκόσμια αγορά το αναμφισβήτητο best seller.

Το κοντέρ έδειξε 1,22 εκατ. παγκόσμιες πωλήσεις, από το απερχόμενο μοντέλο και το νεότερο το οποίο λανσαρίστηκε στα μέσα της προηγούμενης χρονιάς. Ο ιδιαίτερα υψηλός όγκος των πωλήσεων σημειώθηκε σε 150 χώρες και αφορά όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις αμαξωμάτων και εξοπλισμού. Ένα ακόμη εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο παρουσίασε αύξηση στον όγκο των πωλήσεων του σε σχέση με το 2012 κατά 5%!

Έχω οδηγήσει αρκετές φόρες τη νέα γενιά που κυκλοφορεί από τον περσινό Σεπτέμβριο στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη κατασκευή της μικρομεσαίας κατηγορίας με σεντάν σχεδιασμό, η οποία απευθύνεται κυρίως σε οικογενειάρχες. Τα ισχυρότερα σημεία του είναι, η αίσθηση στιβαρότητας που σου δίνει στο δρόμο, η οικονομική λειτουργία με το ντίζελ διαμάντι 1.4 90 ίππων, η καλή οδική συμπεριφορά και η επιτυχημένη ταξινόμηση των χώρων. Βέβαια όπως κάθε γνήσιο μέλος της μεγάλης οικογένειας της Toyota, συνοδεύεται από την ποιοτική κατασκευή, την αξιοπιστία και την εξαετή εγγύηση που παρέχει η Toyota Ελλάς.

Η φετινή πορεία του Toyota Corolla στην ελληνική αγορά είναι καλή και αναμένεται να βελτιωθεί μόλις αυξηθεί η διαθεσιμότητα. Τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) δείχνουν ότι το πρώτο τρίμηνο πουλήθηκαν στην τοπική αγορά 160 Corolla. Να σημειώσω όμως ότι η κατηγορία των σεντάν τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει πτωτικές τάσεις, λόγω της στροφής των καταναλωτών στα πεντάθυρα μοντέλα. Η Toyota δίνει τη μάχη στα μικρομεσαία πεντάθυρα με το επιτυχημένο και δημοφιλές Auris. Το Toyota Auris κατέλαβε την τρίτη θέση στη λίστα της κατηγορίας του, με 386 πωλήσεις και ποσοστό 9,49%.

Η εμπιστοσύνη όμως των καταναλωτών στην ιαπωνική μάρκα και στα προϊόντα της, έχει σαν αποτέλεσμα την κατάκτηση της πρώτης θέσης στη λίστα των συνολικών πωλήσεων στην ελληνική αγορά, το πρώτο τρίμηνο του 2014. Όμως στο παλμαρέ της ιαπωνικής μάρκας εκτός από αυτή τη σημαντική κατάκτηση, υπάρχει και μια ακόμη αξιόλογη επιτυχία. Η αύξηση των πωλήσεων άγγιξε το 23,4% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Η επίτευξη αυτών των εντυπωσιακών αποτελεσμάτων μεσούσης της οικονομικής κρίσης, είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας όλων των στελεχών της εταιρείας.

Θέλω όμως να ξεχωρίσω, δυο δοκιμασμένα ανώτατα στελέχη που δίνουν καθημερινό αγώνα για να διατηρηθεί η υπέροχη της Toyota Ελλάς. Αναφέρομαι στον κ. Άρη Αραβανή Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Toyota Ελλάς καθώς και στην κ. Κλαίρη Χατζηγιάννη Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Toyota Ελλάς.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v