Ένα καλό παράδειγμα!

Θεωρώ την Hyundai, μια από τις πλέον δυναμικές αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου και δεν σας κρύβω ότι την θαυμάζω, για την προσπάθεια που κάνει να ανταγωνιστεί καθιερωμένους κολοσσούς στον χώρο του αυτοκινήτου.
Ένα καλό παράδειγμα!
του Σπύρου Ρέκκα

Θεωρώ την Hyundai, μια από τις πλέον δυναμικές αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου και δεν σας κρύβω ότι την θαυμάζω, για την προσπάθεια που κάνει να ανταγωνιστεί καθιερωμένους κολοσσούς στον χώρο του αυτοκινήτου. Και όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία, τα καταφέρνει!

Έχω παρακολουθήσει προσεκτικά όλα τα βήματα της, από την εποχή που ξεκίνησε την επίθεση της στην ευρωπαϊκή και την αμερικανική αγορά. Τα πρώτα προϊόντα της είχαν αρκετές αδυναμίες αλλά τουλάχιστον ακόμη και εκείνα, διέθεταν τη καλύτερη δυνατή σχέση τιμής/ προϊόντος/ εξοπλισμού. Μου έκανε όμως εντύπωση ότι, πάντοτε τα μοντέλα της αποτελούσαν μια από τις πιο τίμιες προτάσεις της αγοράς. Τα νεοτέρα προϊόντα της, είναι απαλλαγμένα από ελλείψεις έχουν ευθυγραμμιστεί με τις σύγχρονες τάσεις, και απέκτησαν εντονότερα ευρωπαϊκά στανταρ. Η επιτυχία τους είναι αξιοσημείωτη. Αναρριχήθηκαν στη λίστα των πωλήσεων και αποτελούν σημείο αναφοράς στις περισσότερες κατηγορίες.

Τώρα, το νέο στοίχημα της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι η εδραίωση του ολοκαίνουργιου Hyundai i10 στην παγκόσμια αγορά. Η συγκύρια είναι με το μέρος του μικρότερου αυτοκινήτου της γνώστης μάρκας, γιατί η οικονομική κρίση έχει αλλάξει την άποψη και τη θέση της πλειοψηφίας των υποψήφιων αγοραστών, για τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που θα επιλέξουν.

Θέλω να τονίσω, την πρόοδο που σημείωσε η εταιρεία σε όλους τους τομείς που προσδιορίζουν το μοντέλο μήκους 3,65 μ. καθώς και την τολμηρή απόφαση της, να προσδώσει premium στοιχεία σε ένα αυτοκίνητο, που κοστίζει κάτω από τα 9.000 ευρώ! Ποιος θα το πίστευε πριν από πέντε χρόνια, αν άκουγε ότι η Hyundai θα παρουσίαζε το 2014 ένα τόσο ολοκληρωμένο μοντέλο με ανώτερη απτή ποιότητα, σε τόσο χαμηλή τιμή; Περισσότερα όμως για το αυτοκίνητο, το οποίο σε πολύ μεγάλο βαθμό έχει επηρεαστεί από τα υψηλά ευρωπαϊκά στάνταρ, μόλις το οδηγήσω στους ελληνικούς δρόμους.

Πάντως, το παράδειγμα της μεγαλύτερης κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας για συνεχή ανέλιξη και πρόοδο, είναι μια καλή βάση, για να δημιουργηθεί μια νέα αποτελεσματική τάση εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, που έχουν όραμα και μοχθούν για καλύτερες ήμερες.

Μια και αναφέρομαι σε ελληνικές επιχειρήσεις, να τονίσω και την προσπάθεια που κάνει η αμιγώς ελληνική εταιρεία Π.Ρ. Δάβαρη, αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Hyundai στην Ελλάδα. Παρά τις δυσκολίες που παρουσιάζει η ελληνική αγορά του αυτοκινήτου, τις τρικλοποδιές που θέτει το τραπεζικό σύστημα για τους γνωστούς λόγους και τις οικονομικές αντιξοότητες, η συγκεκριμένη εταιρεία καταφέρνει να παρουσιάζει θετικό πρόσημο στη κίνηση των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων.

Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν αύξηση των πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2014 κατά 11,2 %! Η επιτυχία είναι μεγάλη, και θα μπορούσα να την χαρακτηρίσω σαν μια ξεχωριστή στιγμή στην ιστορία της εταιρείας, γιατί σε αυτό το χρονικό διάστημα απουσίαζε η υποστήριξη στις πωλήσεις (σε ιδιώτες και σε εταιρικούς στόλους) του απερχόμενου Hyundai i10. Πουλήθηκαν μόνο 73 αυτοκίνητα από το συγκεκριμένο μοντέλο, λόγω της επικείμενης αντικατάστασης του.

Υ.Γ. Η πρόσφατη απόφαση του πρωθυπουργού της Ν. Κορέας να παραιτηθεί, λόγω των συνεπειών που δημιούργησε στη τοπική κοινωνία, το πολύνεκρο ναυάγιο με θύματα κυρίως μικρά παιδιά, δείχνει ότι οι νοτιοκορεάτες, εκτός από την ικανότητα να δημιουργούν ολοκληρωμένα προϊόντα, έχουν και ευαισθησίες που συχνά απουσιάζουν από το δικό μας πολιτικό σκηνικό. Στο ανάλογο πολύνεκρο ναυάγιο, μόλις λίγα μίλια έξω από την Πάρο, ‘’δεν άνοιξε ούτε μια ελληνική πολιτική μύτη’’.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v