Με το βλέμμα στην Ιαπωνία

Μια ακόμη επιβεβαίωση της άποψης ότι, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να φτάσεις ψηλά είναι να ακολουθήσεις το δρόμο που επέλεξε ο επιτυχημένος ανταγωνιστής σου, είναι η πορεία της Hyundai.
Με το βλέμμα στην Ιαπωνία
του Σπύρου Ρέκκα

Μια ακόμη επιβεβαίωση της άποψης ότι, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να φτάσεις ψηλά είναι να ακολουθήσεις το δρόμο που επέλεξε ο επιτυχημένος ανταγωνιστής σου, είναι η πορεία της Hyundai.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ν. Κορέας, από τα πρώτα βήματα της το 1967 είχε στραμμένο το βλέμμα της στις αντίστοιχες ιαπωνικές εταιρείες. Οι γείτονες της με τον δικό τους τρόπο, κατάφεραν να πλησιάσουν τις ανώτερες θέσεις της κλίμακας της αυτοκινητοβιομηχανίας και επιπλέον να τους σέβονται όλοι οι κατασκευαστές. Αυτό ήθελε και η Hyundai.

Και σας διαβεβαιώνω ότι, σε μεγάλο βαθμό τα κατάφερε. Σίγουρα έχει πολύ δρόμο ακόμη να διανύσει για να φτάσει την Toyota, την πιο επιτυχημένη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. Όμως όλα τα επίσημα στοιχεία δείχνουν πως βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση.

Η πορεία της Hyundai στην παγκόσμια αγορά είναι εντυπωσιακή. Στη μάχη της αγοράς χρησιμοποιεί όλα τα διαθέσιμα όπλα. Δημιουργεί εργοστάσια σε χώρες κλειδιά. Εξελίσσει νέα μοντέλα με χαρακτηριστικά από την premium κατηγορία. Αναβαθμίζει την εικόνα της και επιχειρεί να πείσει ακόμη και τον πιο δύσπιστο υποψήφιο αγοραστή για την πραγματική άξια των προϊόντων της.

Ειδικότερα διαθέτει πάνω από δύο δωδεκάδες θυγατρικές και συγγενείς εταιρείες. Έχει επτά μονάδες παραγωγής εκτός της Νοτίου Κορέας, συμπεριλαμβανομένων της Βραζιλίας, της Κίνας, της Δημοκρατία της Τσεχίας, της Ινδίας, της Ρωσίας, τηςΤουρκίας και των ΗΠΑ. Το 2013 διέθεσε 4,7 εκατομμύρια οχήματα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Απασχολεί πάνω από 90.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο, διαθέτει μια πλήρη γκάμα προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων μικρών αλλά και μεγάλων επιβατικών οχημάτων, SUV και επαγγελματικών οχημάτων.

Το 2013, η Hyundai Motor Europe έφτασε τις 422.930 ταξινομήσεις οχημάτων, λαμβάνοντας μερίδιο 3,4% της αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων. Σχεδόν το 95% των οχημάτων Hyundai πωλούνται στην περιοχή της Ευρώπης που έχουν σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και δοκιμαστεί και καλύπτουν τις ανάγκες των ευρωπαίων πελατών.

Το 90% των οχημάτων είναι κατασκευασμένα σε δύο τοπικά εργοστάσια της εταιρείας στην Τσεχική Δημοκρατία και την Τουρκία, τα οποία έχουν συνολική ετήσια δυναμικότητα 500.000 οχημάτων. Η Hyundai πωλεί αυτοκίνητα σε 30 ευρωπαϊκές χώρες με 2.500 σημεία πώλησης.

Ένα καλό δείγμα των προσπαθειών της είναι η νέα γενιά του Hyundai i10, η οποία θα λανσαριστεί στην Ελλάδα τον Απρίλιο. Αν και είναι το μικρότερο μοντέλο της, το εμπλούτισε με πλήθος στοιχείων και τεχνολογιών που προέρχονται από ακριβότερες γερμανικές κατασκευές.

Αργότερα στις αρχές του 2015 σειρά έχει η νέα γενιά του Hyundai i20 ενώ όπως ανακοινώθηκε ακολουθούν και άλλα μοντέλα με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά σε όλους τους τομείς.

Στην Ελλάδα, παρά την οικονομική κρίση και τους περιορισμούς που έβαλαν οι τράπεζες η Hyundai Ελλάς Π.Ρ. Δάβαρη έκανε νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2013.

Η αμιγώς ελληνική εταιρεία στο τέλος της περασμένης χρονιάς, βρέθηκε στην τέταρτη θέση της λίστας των συνολικών πωλήσεων, σημειώνοντας πολλά θετικά χαρακτηριστικά. Ειδικότερα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, διέθεσε 3.962 καινούργια αυτοκίνητα και κατέγραψε την δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση του όγκου των πωλήσεων. Το θετικό πρόσημο στις πωλήσεις ήταν 51,3%(!) σε σχέση με το 2012. Το ποσοστό της στη συνολική πίτα των πωλήσεων ανήλθε στο 6,8% ενώ το 2012 ήταν 4,5%. Μια μεγάλη επιτυχία σε ένα ιδιαίτερα δυσμενές περιβάλλον.

Τα μοντέλα i10, i20 και i30 ήταν οι πρωταγωνιστές της επιτυχημένης πορείας. Πρόκειται για τρεις δοκιμασμένες κατασκευές οι οποίες εκφράζουν με τον καλύτερο τρόπο την άποψη της μάρκας για το σύγχρονο αυτοκίνητο.

Οι πρεσβευτές της προσφέρουν έναν από τους καλύτερους συνδυασμούς στους τομείς, της ποιοτικής συναρμολόγησης, αξιοπιστίας, αντοχής στο χρόνο, οικονομικής λειτουργίας, ασφάλειας και οδηγικών χαρακτηριστικών.

Εκτιμώ ότι, και το 2014 η Hyundai θα πρωταγωνιστήσει στην ελληνική αγορά.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v