Η πτώση του Notis

O Νότης Σφακιανάκης χάρηκε την ασυλία της ελληνικής κοινής γνώμης σε κάθε του μπούρδα. Φαίνεται ότι τα κουκιά τελείωσαν.    
Ο Νότης Σφακιανάκης φαίνεται ότι γνώρισε τα όρια της ελληνικής ανοχής στην ανοησία και στην έπαρση. Εμείς οι υπόλοιποι είχαμε μια σπάνια εμπειρία, μια που οι ανοχές αυτές δεν εξαντλούνται τακτικά- ειδικά όταν πρόκειται για λαϊκούς ήρωες που «τα λένε έξω από τα δόντια».

Όμως φαίνεται ότι το καύσιμο της μπούρδας τελείωσε. Στα μέσα της δεκαετία του ’90 ο Νότης Σφακιανάκης μεσουράνησε. Ήταν ένας από τους ιππότες του λαϊκοπόπ κύματος το οποίο ξεκίνησε και ανέδειξε ο ραδιοσταθμός Λάμψη του Δημήτρης Ρίζου και το οποίο έκτοτε καλύπτει την κύρια ελληνική μουσική παραγωγή μέχρι και σήμερα.

Εκεί γύρω στο 2000 ο Νότης άρχισε να παρανοεί. Την είδε λίγο Μέγας Ναπολέων και άρχισε να τοποθετείται επί παντός επί στητού με πασαλείμματα γνώσης των περιστάσεων και με βασική αιχμή κριτικής την ελληνική «μαγκιά» και «ανωτερότητα». Το προφίλ του λαϊκού ειδώλου τσαλακώθηκε όταν έβρισε κάτι πελάτες σε ένα μαγαζί που εμφανιζόταν- αν δεν κάνω λάθος ήταν στη Θεσσαλονίκη. Λίγο μετά άλλαξε το όνομά του σε Notis, πιθανόν προετοιμαζόμενος για διεθνή καριέρα.

Οι επιτυχίες του από τότε λιγόστεψαν, όχι τόσο δισκογραφικά, όσο από πλευράς πληρότητας των καταστημάτων όπου εμφανιζόταν. Τα τελευταία δύο χρόνια οι ανοησίες που ξεστομίζει έγιναν ασύλληπτες με κορυφαίες τις δηλώσεις περί Χρυσής Αυγής που του στοίχισαν τη συνεργασία με τη δέσποινα Βανδή. Προσωπική αγαπημένη δήλωση το «ο Notis δεν θα κατέβει στην πολιτική. Γιατί ο Notis μόνο ανεβαίνει. Δεν κατεβαίνει ποτέ».

Τις προηγούμενες μέρες, το μαγαζί που εμφανιζόταν ο Notis έκλεισε. Ο ίδιος λέει ότι έκλεισε γιατί δεν πλήρωνε τους υπαλλήλους. Η πιάτσα λέει ότι έκλεισε γιατί δεν πατούσε ψυχή. Αυτό θα φανεί από το πόσο εύκολα θα βρει την επόμενη επαγγελματική στέγη του ο Notis. Σε κάθε περίπτωση πάντως, κλείνει ένας κύκλος “Notis”, αν και δεν πιστεύω ότι ο ίδιος θα το αναγνωρίσει πρόθυμα.

Δυστυχώς ο Notis εξέφρασε μια γενιά ελλήνων. Για περίπου πέντε χρόνια ήταν το σύμβολο της διασκέδασης. Το «κλισέ» που ήταν συνώνυμο με το ξεσάλωμα: «Και το βράδυ στο Νότη». Η πτώση του δεν ίδια περίπτωση με την χρεοκοπία του lifestyle και δεν οφείλεται στην πτώση του βιοτικού μας επιπέδου. Η πτώση του οφείλεται στο ότι δεν κράτησε τα προσχήματα του σεβασμού προς το κοινό του. Σαν σαλεμένος από την άνοδο και την ισχύ, ντοπαρισμένος με την επιτυχία, ο Notis την ψώνισε και έχασε τον μπούσουλα.

Το κοινό του δεν ήταν εκεί να τον παρακολουθήσει. Ελπίζω όχι από απέχθεια προς την πτωμαΐνη, αλλά από την ενεργοποίηση της ήσσονος αισθητικής. Έστω και αν αυτή καθυστέρησε 20 χρόνια.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v