Ντίζελ και το 2013

Από τα στοιχεία των πωλήσεων του ενδεκάμηνου του 2013, προκύπτει ότι και φέτος η αγορά του αυτοκινήτου κινήθηκε στον αστερισμό των ντίζελ.
Ντίζελ και το 2013
 Από τα στοιχεία των πωλήσεων του ενδεκάμηνου του 2013, προκύπτει ότι και φέτος η αγορά του αυτοκινήτου κινήθηκε στον αστερισμό των ντίζελ. Πλέον το ποσοστό των ντιζελοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων όλων των τύπων άγγιξε το 57,4%, ενώ το Νοέμβριο ανέβηκε στο 64,6%. Οι εκτιμήσεις θέλουν ακόμη μεγαλύτερη αύξηση για τα ντίζελ στο τέλος του 2013.

Τα βενζινοκίνητα περιορίστηκαν στο 41,8% ενώ το Νοέμβριο έπεσαν στο 34,5%. Τα υβριδικά αυτοκίνητα αύξησαν ελαφρά το ποσοστό τους.

Δεν μου κάνει εντύπωση η στροφή των καταναλωτών στα αυτοκίνητα ντίζελ, γιατί όλοι μας προσπαθούμε να μειώσουμε όσο το δυνατόν τα ετήσια έξοδα του αυτοκινήτου.

Αυτό όμως που θέλω να επισημάνω είναι ότι, ακόμη και εκείνοι οι αγοραστές που διανύουν σχετικά μικρό αριθμό χιλιομέτρων κάθε χρόνο συνήθως επιλέγουν ντίζελ εκδόσεις. Ανώτατο στέλεχος εταιρείας που πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά, μου επεσήμανε ότι η πλειοψηφία των αγοραστών ‘’επιλεγεί ντίζελ με κλειστά μάτια’’.

Είναι γνωστό ότι, ένα αυτοκίνητο με κινητήρα ντίζελ θα κάνει απόσβεση της διαφοράς του κόστους αγοράς σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο σε περίπου τέσσερα χρόνια, εφόσον όμως κάθε χρόνο διανύει τουλάχιστον 15.000 χλμ.

Αν ο χρήστης του αυτοκινήτου για διαφόρους λόγους το χρησιμοποιεί λιγότερο, τότε έχει ξοδέψει άσκοπα ένα σημαντικό ποσό χρημάτων.

Επειδή δεν είναι εποχή για σπατάλες, προτείνω στους υποψήφιους αγοραστές να αναλύσουν όλα τα οικονομικά δεδομένα, πριν αποφασίσουν τον τύπο του κινητήρα που θα έχει το καινούργιο αυτοκίνητο τους.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v