Η πρόκληση του φυσικού αερίου

Ελπίζω το φιλόδοξο πρόγραμμα δημιουργίας πρατηρίων παροχής φυσικού αερίου που έχει ανακοινώσει η ΔΕΠΑ, να υλοποιηθεί μέσα στο αρχικό χρονοδιάγραμμα.
Η πρόκληση του φυσικού αερίου
του Σπύρου Ρέκκα

Ελπίζω το φιλόδοξο πρόγραμμα δημιουργίας πρατηρίων παροχής φυσικού αερίου που έχει ανακοινώσει η ΔΕΠΑ, να υλοποιηθεί μέσα στο αρχικό χρονοδιάγραμμα. Έμαθα ότι παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΔΕΠΑ, σύντομα θα λειτουργήσει ένα πρατήριο παροχής φυσικού αερίου στην Κηφισιά και πως μέχρι να τελειώσει η χρονιά θα ξεκινήσει η διάθεση φυσικού αερίου και στο Βόλο.

Το φυσικό αέριο είναι η καλύτερη επιλογή για να μειωθεί σημαντικά το κόστος των καύσιμων και στο αυτοκίνητο. Οι επίσημες έρευνες δείχνουν ότι το άφθονο φυσικό αέριο που υπάρχει στον πλανήτη Γη είναι ένα άριστο καύσιμο και για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης που διαθέτουν τα οχήματα.

Με βάση τις τιμές που ισχύουν αυτές τις ήμερες για το φυσικό αέριο - το κάθε κιλό πωλείται στη χώρα μας προς 0,981 ευρώ- ένα VW up! eco με μόλις 2,85 ευρώ διανύει 100χλμ. Το αμιγώς βενζινοκίνητο απαιτεί 4,5 λίτρα βενζίνη.

Η μείωση στη δαπάνη για τα καύσιμα είναι σημαντική και αν διανύονται τουλάχιστον 15.000 χλμ., μέσα σε τρία χρόνια θα γίνει απόσβεση της διαφοράς στην τιμή πώλησης σε σχέση με την τιμή της αμιγώς βενζινοκίνητης έκδοσης.

Το VW up! eco κοστίζει 12.145 ευρώ ενώ το βενζινοκίνητο έχει 9.370 ευρώ. Επίσης εκτός από την μειωμένη κατανάλωση υπάρχει όφελος και για το περιβάλλον αφού οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν στα 79 γραμ./χλμ. όταν στο βενζινοκίνητο είναι 105 γραμ./χλμ.

Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο είναι η δυνατότητα κίνησης του αυτοκινήτου με την καύση βενζίνης. Μόλις τελειώσει το φυσικό αέριο που είναι αποθηκευμένο στις ειδικές θυρίδες, αυτόματα ενεργοποιείται η διαδικασία τροφοδοσίας του κινητήρα με βενζίνη.
Η αυτονομία με την χρήση φυσικού αερίου και βενζίνης φτάνει τα 550 χλμ.

Προς το παρόν επτά εταιρείες είναι έτοιμες για να εισάγουν μοντέλα με δυνατότητα καύσης φυσικού αερίου. Η VW είναι πρωτοπόρος και σε αυτή την κατηγορία, αφού ήδη έχει εισάγει το up! eco καθώς και 10 ταξί Passat eco. Τα τελευταία έχουν διανύσει πολλές δεκάδες χιλιόμετρα στην Αθήνα και οι οδηγοί τους είναι ευχαριστημένοι από την απόδοση και την οικονομία στα καύσιμα.

Αυτή τη δύσκολη εποχή έχουμε ανάγκη από τις υπηρεσίες και τα οικονομικά οφέλη του φυσικού αερίου. Στα χέρια της ΔΕΠΑ είναι η υπόθεση μείωσης της δαπάνης που απαιτείται για την κίνηση του αυτοκινήτου μας.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v