«Συστήματα GPS έχουν αγοραστεί από το 2000 και δεν έχουν τοποθετηθεί»

Την έλλειψη συγχρόνων συστημάτων εντοπισμού τοποθεσίας από τον σιδηρόδρομο που θα έδειχναν που ακριβώς είναι κάθε τρένο καταγγέλλει ο γραμματέας της ΓΣΕΕ.

«Συστήματα GPS έχουν αγοραστεί από το 2000 και δεν έχουν τοποθετηθεί»

Σοκάρουν οι αποκαλύψεις με αφορμή την πολύνεκρη τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.

«Είναι διαχρονικό το έγκλημα με τα σιδηροδρομικά έργα. Να θυμίσω ότι από το 1995 αγωνίζεται η χώρα μας να φτάσει ένα δίκτυο υψηλών ταχυτήτων, μέχρι δηλαδή 200χλμ, όταν σε άλλες χώρες παλεύουν για 500. Με μια διπλή γραμμή, άξονα ΠΑΘΕ, όπου δεν έχει ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια, ενώ τα σύγχρονα συστήματα GPS δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα, δεν λειτουργούν», δήλωσε πριν από μερικές ώρες στον OPEN ο γραμματέας της ΓΣΕΕ, Νίκος Κιουτσούκης.

Αναφερόμενος στο θέμα με τα GPS, ο κ. Κιουτσούκης αποκάλυψε ότι κάποια έχουν αγοραστεί και δεν έχουν ολοκληρώσει την τοποθέτησή τους από πολύ πριν, το 2000. Σε ερώτηση για το αν αυτή τη στιγμή υπάρχει τρένο στην Ελλάδα με σύστημα GPS ο κ. Κιουτσούκης απάντησε «όχι».

«Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι έχουμε τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία μεταφορών ιδιωτικοποιημένη, τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία επισκευών ιδιωτικοποιημένη, και ότι ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του. Δεν είναι σημερινό φαινόμενο, είναι διαχρονικό», τόνισε.

Επιπλέον, υπογράμμισε ότι «τα χρήματα τα οποία έχουν δαπανηθεί είναι παρά πολλά. Για παράδειγμα, στη Γαλλία κάνανε αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου με 7,5 δισεκατομμύρια ευρώ και εδώ έχουν ξοδευτεί πάνω από 15 δισεκατομμύρια και δεν έχουμε σιδηρόδρομο».

Με πληροφορίες από την Εφημερίδα Μακεδονία

 

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v